2012. október 14., vasárnap

Csongrád

evadraga oldala eszembe juttatott egy fotót, így még egy oldal készült a heti kihívásra.


A fotó Postworkshop-pal tuningolt, de ebbena méretben annyira nem látszik, hogy itt egy kis részlet róla:
A szöveg, ha esetleg az oldalon nem olvasható: Ez a Dédapám háza Csongrádon, a nagyszüleim is itt éltek. Nagyon kicsi voltam, mikor Nagypapa meghalt, és Apámék a Nagymamát felhozták Budapestre. Egyetlen emlék élt bennem, hogy valami hall szerű helyiségben két ajtó között van egy láda, és én azon ülök. 2010-ben arra kirándultunk, és nyitva volt a kapu. Bementem, elmondtam, hogy ki vagyok. Nagyon kedvesen beengedtek még a házba is. És kerestem a két ajtót, ami az emlékeimben élt. Nem volt ott, és azt hittem, csak egy álom maradt meg bennem, mikor a hölgy elmondta, hogy de, ott volt az a két ajtó, csak egy átalakítással szüntették meg. Ilyen egy boldog pillanat! A kapu felett most is ott van Dédapám monogramja, B.J. Bagossy József, a dátumból már hiányzik egy szám, kár, hogy elveszett.

Nincsenek megjegyzések: