2012. március 30., péntek

ZigZag Scrap

Ebben a szuper boltban nyitott bee. Fantasztikusok a cuccok, total Art Journal stílus, nagyon imádom! Összecsomagolva egy hatalmas készletben is megvásárolható (katt a képre) , de egyenként külön is.
Az új cuccok között még egy CU csomag is található.



Én már korábban megkaptam, és most már meg is mutathatom, hogy milyen oldalt készítettem belőle. Lányokkal Rummikub-ozni szoktunk, erről készültek a fotók.


És nem csak bee költözött a ZigZag-ba, hanem Bóbita is. Csúcsszuper készletét fájdalomdíjul kaptam meg némi videóscrap szadizás okán. (majd legközelebb is látványosan szenvedek, ha ő vezeti:)) Gyönyörű készlet, ez lett belőle:

8 megjegyzés:

kreatívhit írta...

További szép hétvégét.Klasszak az oldalak ismételten.

Giny írta...

Képzeld Krissz, a ZZS májusi scraplift challenge-re ezt az oldalt választották ki - épp most lifteltem:)) Néztem is, hogy olyan ismerősek a kislányok a fotón, de a cím alapján - nem ismerem ezt a játékot - azt hittem, hogy ez egy német oldal :D Csak most keresem a forrást, hogy kinek az oldalát is lifteltem tképp. és a Google dobott ide. (Kezdő még a challenge házigazdája és a CT szekcióba nem tett be linket, hogy hol lelte az oldalt). Ha lesz link, majd a cewe galériában jelzem. És köszi, hogy liftelhettelek!:)))))

krisssz írta...

Á, de jó:)) Megyek, megnézem:)) Köszi:)

Giny írta...

Kicsit szabadon értelmeztem, de ilyen lett (majd májustól lesz publikus a topik) :
http://4.bp.blogspot.com/-stNgOmOUav8/T563k3CenXI/AAAAAAAAE6o/F8xlAERAbes/s1600/ZZL_may_09_800_1.jpg

krisssz írta...

Akkor nem csoda, hogy nem találtam:)) Klassz lett az oldalad, bár valóban nem nagyon hasonlít:)))

Giny írta...

Háhá, a hátsó pecsételéseket, a bal oldali virágot, a középre rendezett sok fotót és a fotók fölötti feliratot "inspirálódtam" az oldaladról:)))

Giny írta...

Elindult a topik! :) http://zigzagscrap.com/fun-place/viewtopic.php?f=4&t=2482

krisssz írta...

Köszi, most már tényleg ott van:)) De jó!!:))