2011. augusztus 6., szombat

Yellow Dream

Iszonyat hosszú vonat indul útjára! És én nagyon izgulok. Egyrészt, mert ez egy időzített bejegyzés, amit még nem csináltam, de nagyon remélem, nem bénázom el:) A másik izgalom, hogy ez ne okozzon gondot a Cewe galériában sem, hiszen oda semmiképp nem tudom berakni a linket, hacsak valóban nem működik a wifi a szállodában.  Szóval hihetetlen mennyi fantasztikus készlet van ezen a vonaton, és az előnézetin még nem is lehet igazán megnézni. Alig várom, hogy begyűjtsem őket:) Itt a lista a vonat pakolóiról. A megbeszélés szerint csak az előttem és utánam lévőt linkeltem. Egyébként a Cewe oldalsávjában mindenkinek a blogja megtalálható.

Aagassi
Beedee
Bjud
Blissz
Bóbita
Eagleszem
Erzsócica
Giny
Gólya
Hékás
Kisnyúl
Kovaxka
Kreatívhit
krisssz (itt vagy most)
Krysty
Majabos
Minyu
Osli
Pufiindián
Puzsi
Rita
Ritttus
Shel
Toni
Zoé
Krisz1972

És akkor az én készletem:


Jó töltögetést, és scrapelést! :))

22 megjegyzés:

kreatívhit írta...

A léghajókért totál oda vagyok.
Hálás vagyok hogy tehozzád érkeznek utánam. A sivatagból az oázishoz.
Remek hétvégét Krisssz

Pertine írta...

:D Már a bőség zavara, de sok köszönet és ezt is vittem!

Cocotounette írta...

Gorgeous part !! Thank you so much for sharing :)

Unknown írta...

Gyönyörű, gazdag készlet! Vittem , köszönöm!

Kisnyul / Andi írta...

nekem a papírok tetszenek és a díszek, köszönöm!

beedee írta...

A 3D-s Dream felirat tutorjáért mit kérsz?? :)))
Imádom minden egyes darabját! Köszönöm a részvételt és a támogatást!!!

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 3 post on Aug. 06, 2011. Thanks again.

Margó írta...

Reggel elvittem, kibontottam, örültem és azt mondtam, hogy este milliméterenként fogom átnézni - szép estém lesz!! Köszönöm Krisssz!

Giny írta...

Annyira tetszik, nagyon köszönöm, most kezdtem el tölteni, remélhetőleg nemsokára már nézegethetem:)

Ritttus írta...

Alig várom, hogy kibontva lássam! Köszönöm!

Névtelen írta...

Nice! Thank you!

Secima írta...

Letöltöttem, kicsomagoltam, megcsodáltam. Köszönöm ezt a csodás készletet! :))))))

evadraga írta...

Már az előképe is varázslatos Krisssz! És még le sem töltöttem, meg sem nézegettem egyesével :-)))
Köszönöm Neked is ezt a csodát! :)

Toni írta...

csudiszépségek, már alig várom bontogathassak!

Blissz írta...

Csodás a te részed is! Nagyon szépen köszönöm!

Minyu írta...

csjúúúú, gyönyörű lett! Köszönöm!

Puzsi írta...

Óóó, már az előke is gyönyörűséget ígér... Köszönöm szépen Krisssz!

Timi írta...

Köszönöm szépen!

erzsocica írta...

Köszönöm, gyönyörű lett a készleted!!!!!! Imádom a ballonjaidat :)

Névtelen írta...

So kind - thank you!

Sztrega írta...

Hát ez a készlet gyönyörű!!! A pillangók a kedvenceim, köszönöm szépen! Vittem.

Timi írta...

Kicsit későn kapcsolódtam, elnézést, de a készlet csodás. Köszönöm a lehetőséget a letöltésre.
Timi