2011. március 20., vasárnap

Videó scrap 2.

Mondtam én, hogy sorszámozni kell:) Mert már meg is volt a második játék. És ez még jobbra sikerült, ugyanis a fórumba is beírtuk a feladatot, így a skype-pal, webkamerával nem rendelkezők is követhették a történéseket.
Persze a videó izgalmasabb, bár még van mit fejlesztenie a skype-nak, mert időnként akadozott a kép, vagy a hang, de így is vicces volt.
szrjudit kezdte a sort, és "galád módon" jó nehéz feltétellel. Saját magunknak kell lenni az oldalon. Ez nem csak nekem okozott nagy traumát. Utálom, ha fotóznak, így szinte nincs is kép rólam. Utókor nem biztos, hogy értékelni fogja, hogy üknagyi totál elégedetlen volt magával, így nem készült fotó. Ez néha lelkiismerfurdalást okoz bennem, de aztán sikeresen elhesegetem.
Szóval saját fotó. Ezek után a többi kitétel már igazán gyerekjáték volt. Legyen blending, maszk, cím, idézet vagy wordart, tágyfotó, virág és textúra.
Tényleg a véletlen műve, hogy egy egész friss fotó van rólam a 4 unokával. Négy unoka cuki, rajtam tökéletesen látszik, mennyire bírom, ha nem én állok a kamera mögött:)
Az idő másfél óra volt, ami persze nem sok, de ösztökél a határozott döntésekre, és a töketlenség kezelésére. Ilyen lett:

7 megjegyzés:

Gólya írta...

Sztem Te is cuki vagy a képen! Szereted, nem szereted, az uncsiknak, déduncsiknak kelleni fog a Nagyiról fotó!
Néha engedj mást is a fotómasina mögé! :)
Oldal szuper!
Idézet imádat! :)

evadraga írta...

Imádni fogják a déd-, és ükunokák is ezt a fotót, és belőle ezt az oldalt. :DD Tényleg jó a fotó naa. :) Az oldal csodaklassz!
Az én tárgyi feltételeim nem megfelelőek erre a játékra, de nagyon irígy vagyok rátok! :) Jó móka lehet ez a videóscrap! :)

Krisz írta...

Szuper az oldal, nekem teszik a fotó. Bár én mondom aki ugyanebben a cipőben járok! Azért az leszáramzotaink így is örülni fognak neki, ha nekünk nem annyira tetszik! :)

Osli írta...

Rólam is kevés kép van, de te legalább jól nézel ki a fotón ;)
Imádat egyébként ez a kép az uncsik között a nagyi. Az oldalad nagyon szép emlékoldal lett.
A feladattal én is megküzdöttem, szerintem több, mint másfél óra alatt :D
Nekem a legnehezebb része a tárgyfotó volt, de aztán az is megoldódott.

kreatívhit írta...

Klassz ízléses családi oldal.Kellenek az ilyenek is.

treza írta...

Igazi kedves családi oldal lett, ilyen is kell (de jó, h Judit kigondolta a saját fotót)!
Én meg úgy jártam, h kb. az utolsó 10 percben állt össze nálam, mi is legyen a mondandója az oldalamnak...de én ezt már úgy hagyom, emlékeztetni magam, h lám, erre vagyok képes másfél óra alatt.

Toni írta...

Büszkén jelentem, a technika adva, a legközelebbiről nem vagyok hajlandó lemaradni! Nincs az a természeti csapás, vagy dögvész, ami eltántorítana! Olyan édes vagy a képen! Tényleg látszik, hogy nem szereted a fotózást, olyan elszántan kapszkodsz a gyerekekbe, hogy el ne szaladj :) Csucsa az oldal, csucsa a bejegyzés! Mint kívánhatnék még.. jó estét?!