2010. október 8., péntek

Újabb szerelem

Hát, már megint találtam valamit, amibe beleszerettem. Egy ideje nézegetem az Art Journal témát. Ennek kézi változata totál elkápráztat, de csak messziről imádom, mert még csak hasonlót sem tudnék csinálni. Na most van ám ez digiben is, ahol a készlet nagy része ezeknek a kézi munkáknak a fotózott/scennelt változata.
Biztos rengetegen művelik, én Roben-Marie Smith oldalába botlottam bele.
A vége az lett, hogy vettem is egy készletet, ami tényleg gyönyörű, de oldalt készíteni vele!! Legalábbis nekem. Mivel én általában mindent leszedek, amit felpakoltam, sőt mostanában már odáig eljutottam, hogy nem is nagyon pakolom fel. Legyen valami szépséges papír, jó nagy fotó, blending, és kész. Ezzel valami egészen mást kellene kezdeni, ami nekem nagyon nem megy. Még:)) Mert nem adom fel, előbb-utóbb csak lesz olyan, ami tetszeni fog:) Ez az első próbálkozás:

9 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Jópofa! :)

A tortácskáról meg mi jutott eszembe? (Na jó emlékeztettek rá) Na milyen nap van ma?

Krisssz, Isten éltessen sokáig!!!! :)

Margó írta...

Krisssz?! Ma a szívem vezetett ide? Tényleg szülinapos vagy?!!! Akkor lehagytál! Emiatt a Jóisten külön is éltessen! Meg úgy a szokásos módon is: nagyon-nagyon boldog napokat, hónapokat, éveket kívánok Neked a Családod és a második családod - a CEWE-sek körében:-))))
Szeretettel: Margó


Most kicsit ezen a héten lelassult, fáradtabb vagyok ezért még nem igazán értem, amiről a bejegyzésedben írsz, de tudod, mindig feltámadok:-) Holnap készítek oldalt a heti kihívásra is!:-)

Rucola Designs írta...

ÓÓÓÓ, Isten éltessen!!!! A szerelmedet teljesen megértem, én is odavagyok az art journal oldalakért, pláne a kézikért, meg Roben-Mariet is imádom! Zsír egy készlet!
Én blendingelni szoktam a rajzos elemeket, mintha egymás hegyire-hátára lennének festve, így aztán nem tűnik olyan soknak a pakolás. Néha az ATC formátum (kisebb felület) is segít. Ahogy ismerlek, most beleásod magad, és csodákat fogsz tenni! :)

Krisz írta...

Boldog szülinapot kívánok én is !
NAgyon köszönöm az oldalt amit megmutattál, azt hiszem most már tudom mit kerestem eddig! Köszi!!!!!

Nekem tetszik az oldalald, igaz teljesen más mint a többi, de szerintem minnél sokszínűbbek vagyunk annál sokoldalúbbak is. Feladni pedig sohasem szabad, sem azt ezt sem mást! :)

Rita(006) írta...

Ha ez nem pletyka, akkor én is Boldogságos Szülinapot kívánok Neked! (Ha pedig mégse ma, akkor meg majd amikor valóban aktuális.)
És, Ó igen, igen! Egész felpörgetett! Ez nekem is nagyon ott van! Még, még ilyen oldalt Tőled! Légyszi, légyszi!

Eszter(beszteri) írta...

Én is nagyon boldog szülinapot kívánok neked, Krissz, még sokat-sokat!!!! :) És szerintem nagyon jó első próbálkozás... :D Le a kalappal, és előre az art journaling rögös útján... :D Követlek! :)

Noncsi írta...

Én is szeretnék Boldog szülinapot kívánni!!! :)
Szuper a lányokról az oldalad, nekem is tetszik az art journal. Szépek a háttérpapírok, ahová a fotón kívül tényleg nem nagyon érdemes sok mindent pakolni. :)

icka írta...

Krisssz, nagyon boldog szülinapot!!!
De már megint én is kaptam Tőled valamit, mióta vadászok ilyen stílusú készletekre!!!
Köszi!
Isten éltessen sokáig!

Toni írta...

Azt mondját a 8 napba belefér: Én is csatlakozom az előttem jó kívánókhoz: jó egészség, boldogság minden leírható és le nem írható perverziót!
Ez az Art Jurnal őrült jó! Nekem a scrapbe még sok minden új, ezt nálad láttam először!