2010. július 9., péntek

Balatonszabadi Sóstó

A papám épített egy házat valamikor 1944 körül Balatonszabadi Sóstón. Néhány emlékfoszlány megmaradt. A vonat kattogása, a délutánonként pléhbögrében kirakott tejeskávé íze (a Talajjavító Vállalatnak volt bérbeadva, és uzsonnaként rakták ki), a nádas-mocsaras út, ami levezetett a Balatonra, ahol jókat lehetett sarazni. Sokat nem voltam lent, mert a mamám viszont utálta a Balatont:) Aztán már nem tudom mikor, el is kellett adnunk ugyanennek a cégnek (fillérekért), mert jött valami szabály, hogy ekkora ház aztán nem lehet magánkézben. Tavaly megkerestem. A kapu nyitva volt, így be is tudtam sétálni. Eladó. Kíváncsiságból fel is hívtam a kiírt számot, persze iszonyat ára van. Pedig most 2 utca és egy parti lakópark választja el a víztől. És persze a beton. Előbányásztam a képeket, és készítettem egy emlékoldalt. Lesz neki párja, ha könyvbe kerül, leírom a történetét is.


Készítettem belőle egy sablont is, ha tetszik, töltsd le!:)


Letöltés/Download

7 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Ó, eszembe juttattad gyerekkorom balatoni élményeit! Az a löszös part! Sajnos a mi öszödi házunk sem a miénk már, de az oldalad gyönyörű!!!

Judit írta...

Gyönyörű. Oldal is, emlék is, amit írtál is. Én örülök hogy nagymamám házát lebontották. Jobb így....

Noncsi írta...

Szuper kis emlékoldalt készítettél.
Képzeld én gyerekkorom sok-sok nyarát Balatonszabadi Sóstón töltöttem egy "úttörő táborban". Imádtam, csodaszép hely. :)

Névtelen írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [10 Jul 12:00pm GMT]. Thanks, Maria

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 5 post on Jul. 10, 2010. Thanks again.

Névtelen írta...

thank you so much!

Rosemary írta...

Thank you so much for the sweet template!