2007. december 7., péntek

Én anno

Gigi blogján ma egy szuper freebie volt, tépett szélű papír. Annyira megtetszett, hogy muszáj volt rögtön valamit kreálni belőle. A képen én, a levelet meg a nagyapám írta, mikor megszülettem, és aggódott, hogy nagyon fogok haragudni a nevemért, ha felnövök:) Ezt (is) szeretem a scrap-ben, miközben készül, olyan jó, hogy bekúsznak gondolatok, érzések, illatok, mindaz, ami a képhez fűz.



Credits: kütyük, régies papír kép és levél alatt, antik papír action, lyuk, az egyik papír egy freebie, a másikat már nem tudom. Gigi, rendes vagyok??

5 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Krisssz! Köszönöm. De jó viszontlátni a vadiúj cuccomat! Csudaszép lett az oldal, és te is csudaszép vagy a képen! Nagyon tetszik az egész. És igen, NAGYON rendes vagy! :D ;)

N.Zsuzsi írta...

Jaj, nem nagyon tudom elolvasni a nagyapát kézírását, pedig nagyon kíváncsi vagyok, mit írt :)
És igazán szép, hangulatos oldal lett :)

Kata írta...

Nagyon szép oldalt készítettél ismét, és milyen jó hogy egy témához kapcsolódó levél is megmaradt. Tetszik nagyon, szeretem a régi fotókat!

krisssz írta...

Köszönöm:) A levélben a nagypapám és a nagymamám is írt. "Kedves Fiam! (ez a papám) Kislányotok és Leányunk születéséhez örömteli gratulálunk. Legyen mindig boldog, egészséges és szép. A közölt név (Krisztina) idegen, nem magyaros.........." majd később a nagymama is azt írja, hogy ....." Azonban nevet szebbet adjatok neki, mert ha megnő haragudni fog érte...."

Szunyo írta...

:))
Aranyosak a nagyszülők! ;))
A kép pedig tündéri! A scrap körülötte pedig a megszokott színvonalas munka! Gratulálok!