2007. november 29., csütörtök

Plakát

A naptárnak akkora sikere volt, hogy az ütőzenekari koncert plakátjának elkészítésére is megkértek. Az instrukció az volt, hogy olyan legyen, mint a naptár:) Még szerencse, mert fogalmam sincs, milyennek kellene lennie egy plakátnak. Ez lett belőle. A koncert egyébként most vasárnap lesz, érdemes eljönni, mert az mindig csúúúúúúúcs.



Credits: papír, virágok, szakadás a nyilacskák egy ingyenes valahonnan, de a mappában nincs jelölve, CP_Setas cardboard a filenév. A maradék pár apróságot végképp nem tudom.

3 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Egy plakátnak figyelemfelkeltőnek, ízlésesnek és jól olvashatónak kell lennie, mindamellett megfelelően kell képviselnie magát a témát. Szerintem a 4 pipa megvan! Gratula. Nekem legalább is nagyon tetszik, és tényleg olyan lett, mint a naptár. Igazán Krissszes. :P
Ui: nem írnád ki néha napján, hogy micsodákat használsz fel...? tudod, a hasonló ízlésünk miatt... itt is olyan jók a tépések, a fotókönyvön és a legújabb oldaladon is az indák stb. Be tudnám én is szerezni... :)

krisssz írta...

A kedvedért összeírom:) Azért szoktam le a külföldi oldalakra való képtöltögetésről is, mert míg összeszedem, mi honnan van, addig bőven megcsinálok egy újabb scrap-et. Ez nyilván azért is van, mert le-föl rakosgatok mindent és már nem tudom mi honnan van. Nézz vissza, odateszem a kép alá.

Budaházi Brigitta írta...

:D :D Rendicsek! Rendes egy asszony vagy. Én valahogy tudtam ezt. És megértem a kifogásaidat is, mindig egy sóhajtással kezdem én is a kreditelést... >:[